Mina sidor

2012-08-13

SOMMARFEST

I helgen har jag varit på sommarfest i  Skåne hos min syster. Det var en baluns utan dess like. Och vilken FANTASTISK tur med vädret, med tanke på att vi var utomhus. Visserligen i ett tält, men ändå...

Sedan var det dans till långt in på natten. För underhållningen stod en maskin... DJ in a box. Den kan varmt rekommenderas, men grannar bör varnas om ljudnivån, och lösa föremål i hemmet kommer studsa omkring... i alla fall när man kör på högsta volym...



Jag får alltid en så lustig känsla när jag åker nerför Hallandsåsen...  jag tänker alltid att det hade varit häftigt att ta pulkan nerför :) Vilken fart det hade blivit!!! Jag får nöja mig med att släppa bromsen...

Sedan kan jag inte låta bli att lägga in en bild på en av mina favoritblommor som finns hos min syster och som jag kommer gå och köpa i morgon... Solhatten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar