Mina sidor

2012-08-15

VILKET VÄDER

Vilken vacker dag det har varit på västkusten idag. En riktigt glädjesmittande dag. I morse var det helt vindstilla och solen kämpade på för att stråla bort dimma och fukt som yrde omkring i luften som ett fint, fint dimregn... Om det inte varit för dimman hade jag nog inte sett det fantastiska jobb som en spindel gjort mellan en lyktstolpe och min bil...


På ängen har de just packat ihop höbalar och det glittrade i gräset och ljuset var fantastiskt i soldiset och ängen var så vacker... att jag inte sett det förut...

Tog vägen förbi båthamnen innan jag åkte till jobbet och dimman kan verkligen vara underlig ibland.. typ väldigt lokal...


Och i det spegelblanka havet var vattnet så klart att man kunde se minsta lilla detalj under båten. En hel värld som man aldrig lägger märke till..

Tog med mig kvällsmaten på en cykeltur och fick en go stund i kvällssolen... inget bad dock för jag är en riktig badkruka, men jag hörde ryktas att det fortfarande är typ 20 grader i vattnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar