Mina sidor

2012-08-08

LILLA GUL

Nu har jag klurat färdigt... nu säljer jag min lilla segelbåt. Tänk att en skruttig liten båt kan betyda så mycket!
Ett stort värde låg i att inköpet gjordes just i samband med min skilsmässa, där det handlade väldigt mycket om att klara sig själv och att stå för mina egna beslut, att våga! Och naturligtvis var tanken med båtinköpet att jag skulle få möjlighet att göra något jag drömt om länge, dvs segla!

Tiden, lusten och ekonomin räcker inte just nu men jag tänker att loppet inte är kört för mina seglingsdrömmar, de går ju att återuppta.... båten har fyllt sitt syfte och jag har fått många roliga stunder, speciellt när jag tänker på alla galna fel jag gjort :)



Ha en go dag!

1 kommentar:

  1. Vad modig du var som köpte båt när du blev ensamstående, bara det var en bedrift att fira tycker jag! Lycka till med försäljningen!

    SvaraRadera