Mina sidor

2012-08-02

GOMORRON

Oj vad jag sov gott i morse... Alla tre larmen gick igång och jag sooooov någon slags supersömn.
Det är lite svårt det här med att bryta semestertiderna och gå över till jobbtider igen.

Jag kan för övrigt meddela att vi frossar i böcker just nu hemma hos oss...


Den minsta läser allt hon hittar om hästar, just nu råkar det vara sträckläsning av alla Sigge-böckerna. Den stora läser mangaböcker som jag verkligen inte förstår hur hon kan gilla men det är verkligen det bästa hon vet.... (dessutom läser man dem baklänges... ) Samtidigt läser hon Engelsfors-triologin Eld, Cirkeln och ??? OCH Hungerspelen... snacka om simultanförmåga!!

Men de där triologierna är bra! Jag måste ha ett ungdomligt sinne... he he he...

Och själv frossar jag i böcker om entreprenörer som Steve Jobs (han som förknippas med Apple's storhet), och en ny bok Digitalt entreprenörsskap, som jag gissar är som klippt och skuren för alla som bloggar och så kryddar jag med boken Drunka inte i dina känslor och får inspiration av Vackert med Vintage :)

Hmmm vilken kombination...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar